maanantai 16. maaliskuuta 2009

Herrani

Olen tullut lähellesi ja luottanut Sinuun
ainakin tahdollani,
vaikken tunteillani olisi aina pystynytkään.
Silloinkin, mitä hulluimmissa tilanteissa
ihmissilmin katsottuna katastrofin keskeltä
kyynelsilmin, väsyneenä, yksin ja pala kurkussa.
Silloinkin kun on joutunut kokemaan pitkään
ettei vastausta tule, kuin turhaan
olisin uskonut Sinuun ja apuusi.
Ja kun vielä tuntui, että muutkin ajattelisivat,
ettei suhteeni Jumalaan ole oikea ollutkaan.
Ilonikin olen tuonut Sinulle
kuin pieni lapsi ikään
lapsellisen mielissäni, toivoa täynnä...
Sitä murskaavammilta tuntuivat
uudet pettymykset taas.
Eikö mikään koskaan muutukaan?
uskonko turhaan apuusi..
Silloinkin tulin luoksesi
toin tuskani, itkuiset ja vihaisetkin kasvoni
epäonnistuneen ja särkyneen elämäni.
Minne muuallekkaan menisin
sillä minä tiesin, vaikken aina voinut sitä tuntea
ettei ole muuta paikkaa minne mennä.
Vähitellen ajatukset muuttuivat
enää ei ollut väliä
muulla kuin Sinulla.
Itkinpä minä tai nauroin
että Sinä olit kanssani.
Kukaan tai mikään ei voi enää
viedä minulta mitään
sillä Sinä olet se, mitä minulla on.
Ja minä olen Sinun.

Posted by Picasa

2 kommenttia:

  1. Kiitos! Tämä oli niin ihana! Tuli kyyneleet silmiini... Tämä kolahti!

    VastaaPoista
  2. Kiva Marge kun kävit, siunausta sinulle!

    VastaaPoista