tiistai 23. kesäkuuta 2009

Minulla on Isä


Minulla on Isä. Minun Isäni on suuri ja ihana ja Hän on vieläpä kaikkein voimakkain. Minun Isäni pitää minusta huolta ja tietää minusta ja minun elämästäni aivan kaiken - jopa tulevaisuuden. Ja vaikka Hän tuntee minut täysin, Hän rakastaa minua ja arvostaa minua. Raamatussa sanotaan, että Hän ilolla iloitsee ja riemulla riemuitsee minusta! Meistä voi tuntua oudolta ajatella, että meissä olisi jotain niin ihmeellistä suurelle Jumalalle. Mutta silloin me unohdamme sen, että Hän on meidän Isämme. Jumala oikeasti on meidän Isämme. Tämä oli Jeesuksen sanoma tiivistettynä. Ja rikkoutuneen isäsuhteen Hän korjasi omalla kuolemallaan ja sovintoverellään. Jeesuksen ansiosta voin lähestyä Jumalaa aina rohkeasti ilman pelkoa. Isä ei voi koskaan suuttua lapselleen. Olen aina Hänen rakastavan ja hellän katseensa alla. Se rakkaus on myös polttava tuli, mutta se polttaa vain sen, minkä täytyy täysin kelvottovomana kuolla.
"...Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa. Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet." Gal. 4:26-27

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti